fredag 21 augusti 2009

Hungrig, hungrig och åter igen HUNGRIG!!!!!!!

Allt detta drömmer ja om NU!!!!!!


Havregrynsgröt...

Frukostbuffe....
Kesella med funlight....

Thaimat...
Godis....

Glass i stora lass!!!
mmmm....

Frukter i mängder...

Choklad med hög kakao...



Och såååå mkt mera!!! E så grymt sugen på kolhydrater och min kropp skriker efter det men jag ska stå emot.....min sambo säger ifrån att jag ska hålla min EN VECKA till för då chockar då den svarar som bäst!


Jag har hållt mig 14dagar förut från kollisar så varför skulle jag inte klara av det nu... (?!).... Det var lite tugnt på jobbet så det har väl påverkat mig en hel del plus så all energi tar slut på jobbet.


Har inte kommit under 54kg ännu vilket frustera mig men jag ska ge en vecka till och om inget händer så kommer jag ändra lite på kosten, i order av Sashli. Om jag hade bestämt så skulle jag ha påfyllnadsdag imorrn och ändra på kostschema på söndG MEN SKA INGET GÖRA AV DETTA... Jag lyssnr på människor som har erfarenheten och litar på dem till 100%. Tack för aöö stöd och råd!!


Men nu e jag svag kroppslig och psyket av all hunger men det går över...får dränka mig te nu...hahahaa...bra hungerdämpade för tillfälligt =)


Har ju min älskade nya dator som fördriver tiden med mig. Köpte den häromdagen på PC City på rean så det änns skönt nu att inte slåss om Martins dator numera...hehehe....köpte en Asus 1005HA (mini bärbar dator). Den e bra att surfa på men inte att titta på vidoeklipp eller spela för då är den väääldig seeeegg :-S.... men jag e nöjd den =)...liten och smidigt med bra batterlängd så jag har mina krav iallafall =D...kolla in den på sidan http://www.pricerunner.se/pl/27-1249525/Baerbara-datorer/ASUS-Eee-PC-1005HA-M-Intel-Atom-N270-1.6GHz-1GB-160GB-LED10.2-WinXP-Home-priser


Imorgon har ja tagit sem men tyvär e det semester som många tror...ska ha gym möte 10-15 och ska gå igenom höstterminen (ni som inte vet så jobbar jag som gym instruktör för Friskis och Svettis i Åkersberga). Ska bli skönt och komma igång igen efter sommar schemat och jag hoppas höst terminen blir bättre med tanken på jag har INTE så många instruktioner och det e inte kul och vandra på gymet och vara en "städtant" i två timmar pga motionärerna klarar sig bra utan hjälp :-S....nog om det!

Annars har det funkat rätt bra med mat och träningen I VECKAN fast denna vecka har mina kusiner som e nyss fyllda 10år varit hos mig och Martin ett par dar och träningen har inte varit lika effektiv som den brukar vara ( det kan beror på att vikten inte har rört sig :-S ) Har nu investerat mig en kalender bok där jag ant dag för dag kost, träningen, kost tillskotten, sömnen och intrycket har varit under dagen vilket känns skönt att ha den kontrollen =)

Nu e det dags för sista målet sen e det sova dags för att dränka min hunger jag har och hoppas på den e borta tills imorgon!!

GODNATT GOTT FOLK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar