torsdag 10 september 2009

Motivationen....

...kommer när man ser dena här tjejen =D (Pauline Nordin)

Motivationen har varit låg de senaste dagarna och kommit lite ur balans med träningen å kosten lite granna. Har inte mått så bra fysisk då jag har haft mkt huvudvärk och mör i kroppen.
Har fortfarande spänningar i kroppen och tar det lite lugnt med styrketräningen men maten har ja kommit igång igen! Sköter min morgcardio och gör så gott jag kan på gymet.
Det e svårt att prestera till max när man har lite skavanker men jag kommer igen =D.
Nästa del mål är att komma ner till 53kg eller under vilket jag hoppas på till slutet av veckan.
Kosten har ja ändrat lite på och ser ut så här nu:
Kcal 1460
Protien 184g
Kolh 12g
Fett 75g
Nu Ska Det KÖRAS HÄR!
Slänger iväg bilder från Martins födelsdag...
GLASS i stora LASS!!!!



Cheesecake med choklad och daim som JAG har bakat :-D
Bad bild...

Då vi var på centralbadet, sedan tog vi oss en asiatisk bufee som vi satt i 3 tim och åt =).... Det var n underbar dag med mkt gooooood mat =D

Kommer att slänga iväg formbilder i slutet av veckan om kroppen vill det...då det skall mätas och förhoppningsvis har det gett resultat :-D

Så Länge Får Ni Härda Ut :-D

KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar