måndag 30 november 2009

Snart....

Är det året höjdpunkt..........

FITNESSFESTIVALEN!!!!!

Jag och min Big Man kommer bo på first hotel....*längtar* att få ha tid för bara oss själva å äta goood mat å bara va... och sälvklart alla tävlingar och mässan där man kommer få mkt inspiration inför 2010 satsning. Åhh vad jag längtar tills jag ska tävla!!! Ska bli så kul se alla tävlande som man känner till och man har följt bloggar på....*LÄNGTAR*!!!!!


Var och gjorde nya naglar hos Vera och vart ännu en gång sååååå GRYMT snygga!!! Ville ha lite jul stämning men vart istället nyårs stämning men det gjorde inget.... Vart gryyymt nöjd med dem!!!!
Du e bäst Vera!










Jag å min BIG man var ute å shoppade i fredags på stan och gjorde även ett studiebesök ute i Haninge på Haninge Hälso Studio där Martin körde ett axelpass ihopa med Peter Österberg medan jag körde ett ryggpass sj. Träffande välkända ansikten som paret David och Vanessa Frykman och Martin Larsson som ska tävla nu på FF. Mycket bra gym och mycket trevliga människor :-D
Var på Budo fitness både på sveav och västaberga (sthlm) där jag hittade byxor från better bodies. De militära på västberga och de blåa på sveav där jag träffade ännu ett till välbekant ansikte Anna Maria Lacatus som gav mig en liten rabatt på byxorna vilket jag tackar så mkt
:-D....önskar henne all lycka till på tävlingen i USA så som till Helene Ahlson!!



Var på teatern den 21 nov med mor å moster på cirkus som ligger vid skansen på djurgården i sthlm som var bra :-D




Kommer inte uppdatera så ofta med tanken på nu närmar julen sig och mkt runt omkring sig med jobb å träningen men försöker så gott jag kan :-D

Hoppas vi ses till helgen på

Fitenssfestivalen :-D

(om inte får ni ha de så gott!!)

1 kommentar:

  1. Sofia:
    Hej vännen!!
    Tusen tack :D Önskar även Er en fantastisk och magisk jul- may all your wishes come true :D
    Tusen tack för dina ord och komplimanger!!!
    Hälsa så Gott till Martin nu och Kramar till er från oss!!! :D

    SvaraRadera