måndag 27 juli 2009

Ny vecka, nya tag...IGEN :-D

Idag låg vikten på 54,8 kg vilket gjorde mig lite glad....har ju stått stilla en längre tid så det e roligt att det händer nått =)

Denna vecka blir det hård träning fram till lör då jag och min lilla familj åker till landet som ligger ca 50 mil från Åkersberga som heter Medskogen/BOGRANGEN...(norra värmland) *längtar*

Kommer då inte bli tyvär lika hård träning med tanken på gymet ligger ca 3 mil ifrån huset plus så lär inte gymet vara lika bra som det e här. Men man får ta det man får...

Morgon promenaden vart idag i domarudden som är ett friluftsområde i Åkersberga i 5 km spåret och lite bad för spike eftersom han älskar att göra det :-D
Var väl hemma efter 2 tim då kroppen skrek efter mat...
Blir bröst och utsida axlar på gymet med cardio efteråt förhoppningsvis, har lite små ont i höften så jag får se vad den orkar me...det viktigt att lyssna på sin kropp har jag lärt mig :-D

Nu har vi köpt en ny kamera som e en Casio vilket vi e nöjda me fast har inte riktigt lärt mig hur den funkar med det blir betydligt bättre bilder nu....

Slänger iväg lite bilder som jag tog i lördags då jag skulle ha gått ut med ett par vänner och dansa men lämnade återbud i sista sekunden vilket gjorde mig ledsen och besviken.... sminkad och fin för en gång skull på bilderna förutom den första som e på mig å Martin.... :-D

Nästa vecka kommer det mått å nya bilder på kroppen min...spännande :-D.....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar