torsdag 23 juli 2009

ONT ont ONT... :-S

...har jag i min fot....gårdagen cykeltur på kvällen slutade illa men man får vara glad att man inte bröt nått :-S


Så här går det när hunden vill jaga katt när matte e på cykel

och inget dåligt samvete...


Idag vart det vila helt från träningen pga ont i foten och det var väl lika bra. Har grymt träningsvärk i benen och rumpa från gårdagens träning.

Martin min stackare blev sjuk när vi kom hem från Malmö i måndags men nu e han på bättringsväg så vi ska ta ett träningspass ihopa imorrn =) då jag hoppas att min fot e bättre....

Imorgon ska ja köra lite armar och mage sen cardio som vanligt. Ska nog börja använda min pulsklocka så har ja lite koll på min puls under träningen.... :-D

Nä nu ska vi titta på den nya Wallander...spännande =)

Adios!

1 kommentar:

  1. MEN GUMMAN DÅ!?!?!?!
    Herregud, tur att det inte sluta ännu värre.. busiga Spike :D
    Du måste va rädd om dig ju!

    Va försiktig med foten bara, så det ta det lugnt med cardion. Cykel på gymmet är ju ett bra alternativ kanske närmaste dagarna.

    Skönt att Martin är på bättringsvägen med!

    Kämpa på nu vännen, nu gör VI detta tillsammans! ;O)

    Kraam

    SvaraRadera