onsdag 22 juli 2009

Mör å goo...

i benen :-S.... fy satan vad slut jag e SLUT. Ska inte tala om vad jag va när jag gick av crosstrainer...SPAGHETTI BEN :-S
HÄRLIGT HÄRLIGT :-D


Målet e att stå på scenen 2010 och bli en av dessa tjejer :-D
*längtar*
Men jag har en lååååång väg framför mig :-S.......

Jag försöker leva i nuet och ge allt jag har för att komma i form nu iår för att se vad jag ska behöva jobba med under ett års tid. Måste koncentrera mig en en sak i taget.....

Jag litar på Martin på vad han tycker och följa hans goda råd men jag har inge emot att få råd under resans gång :-D

Längtar tills tävlingarna sätts igång i höst för att se sina konkurrenter framöver...

Dagens träning:

Morgon cardio 40min promenix med hunden

Framsida ben pass med cardio efteråt crosstrianer 30min i hög hastighet

Kvällen cykel tur med spike 30min i lugnt tempo

Imorgon får jag se om jag tar en vilodag från gymet, det beror på hur träningsvärken e....

Slänger iväg lite bilder under tidens gång hur man har sett ut....

Ha de gott! Chiao!

Feb 2009

Feb 2004 (gymnasietiden 3:e ring)
Emma, Hannah, Me, Charlotte, Camilla från klassen...
kommer aldrig glömma våra galna tider tillsammans...



Feb 2006.... då rök håret av.... aldrig igen :-S



Juni 2004... Studenten




Mars 2004...
Den tiden hade man låååångt hår och en aning blek å lite smalare....



2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Ser att du kämpar på som tusan - härligt!!!!!!
    Otroligt bra jobbat, så det är bara att fortsätta som du gör för resultaten lär komma så som du kör på!!
    Smart med långsiktiga mål och en stegande diet/mål/träning för det är så man utvecklas som bäst!
    Martin vet vad han snackar om, så bättre coach kan DU inte ha. Han känner din kropp bäst (förutom du själv, hihi) och vet vad som behövs och inte behövs.

    Lycka till och fortsätt kämpa!
    Kramar från OSS! Hälsa ;)

    SvaraRadera
  2. Hello bruttan!

    Tack tack, jag hoppas motivationen håller i sig nu för nu har man haft sina svackor....här ska det pumpas och flåsas :-D

    Jag får lov å lyssna på Martin fast vi e inte ett dugg eniga ibland....men som vi har sagt så blir man själv blind till slut så det känns skönt att våra kära pojkar bromsar oss ibland :-D

    Kramar från oss

    SvaraRadera