tisdag 18 augusti 2009

Fix å Trix efter 2 tim vart de KLART :-D

Hello

Som ni ser har jag "sminkat" min blogg då jag äntligen har förstått hur man gör :->. Det tog sin lilla tid men det gick bra. Kommer nog ändra under tidens gång, jag är en sådan person som gillar förändringar för det mesta =)

Dagen träning vart väl inte som planerat som vanligt :-S
Ingen morgon cardio IGEN "SKÄMS på MIG!" och ännu en undan flykt att mina kusiner är här och tog mig en sovmorgon. Somnade sent tyvär för jag fastnade med bloggen då jag upptäckte man kan "sminka" den =)...farligt detta!

Styrketräningen gjorde jag iallafalla då det stod rygg och baksida axlar på schemat vilket vart ett bra pass tyckte jag. Körde mkt superset och högt tempo :-D

Kusinerna stannar änne en natt till och det esista natten för sen börjar jag jobba igen vilket man e inte så jätte sugen på :-S men vem e det som INTE känner sig så...hehhee, jag e nog inte den enda...

Vi var och badade idag i badhuset i ca två timmar så där fick man lite cardio av allt lekande med barnen :-D

Nu e det dags att sussa kudden så det inte blir så sent som igår....det e inte bra för varken min träningen elr diet!

Jag vet förresten att uträkningen av maten inte vart så rätt men ska rätta till det och kolla extra noga så sa ja ändra på det i bloggen...måste ha räknat fel någonstan :-S....men man kan ju inte vara allert när man e på diet...hahahahaaa...så jag ursäktar mig så mkt!

Imorgon ska min dag bli som en vanlig träningsdag och inte fuska med cardion. Maten har gått bra, hållt mig till matschemat och har koll på läget. =-D....allt e det nått.

Sov gott gott folk :-D.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar