söndag 23 augusti 2009

Känns så mkt bättre...å e ännu mera tagad!


Känner mig såååå mkt gladare och jag har tänkt mkt om allt igår.... Ska inte se till att små bagatell saker ska förstöra min livsstil elr privat liv... Jag e den som jag e och om folk inte kan acceptera och respektera det så e det deras problem.
Mtt liv går ut på bl a att träna, må bra, SE bra ut och e VÄLDIGT mån om min fysik i detaljer vilket min livspartner oxxå är. Vi lever i fitness världen och det är den världen vi kommer att leva i. Sen om folk har syn och åsikter om detta e deras grej MEN att blanda in MIN yrkesroll som tillhör det privata e helt ovesentligt för min yrkesroll. Vi alla har olika roller i olika situationer.... mer behöver inte jag säga...
Va som barnen... DÖM INTE!!!!

Det här kommer att bli en av mina framtida mål...

...att FÅ riktigt BRA fysik och....


symmetri om kroppen...


Och året 2010....


.....kommer jag att stå på scenen som dessa vackra och snygga tjejer gör :-D




INGET KAN STOPPA MIG!!!!!!!
Va istället ett stöd och stötta mig under resans gång...jag behöver all stöd jag kan få...och ditt stöd räknas också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar