tisdag 25 augusti 2009

Slänger iväg dagen morgon promenad i det underbara vackra och varma vädret....

Önskade det var så här fint varje gång man gick ut på morgonen... då skulle det aldrig vara motigt att gå upp ur sängen...














Idag har det varit en tuuung dag med träning och jobb.... fick en oväntad nyhet som jag ännu inte har smält... en man som har gymat och man har pratas vid ibland har lämnat oss för himlen :(...så tragisk när en person försvinner så hastigt men det var hans val tydligen, hoppas han har det bra där uppe.... RIP Mattias Petterson! Inte för jag kände dig så väl men du finns i mina tankar....
Dagens träning vart 80min morg promenad med Spike och sedan ett bröst och utsida axlar ihop med super set på friskis. Styrkan var mindre bra men jag körde 4x10 denna gång. Körde bl a bänkpress i smith, hantel lyft åt sidan, bröst press i maskin, sidlyft i maskin, flyes och utsida axlar i cable cross och avslutade med 40min crosstrainer på nivå 8. Det kändes bra efteråt och nu sk det köras cardio. Vikten ska ner nu UNDER 53 kg och det e mitt mål till veckan!
Har bestämt mig att jag köra denna vecka 70-90 min morg promeix, 4x10 och minst 40min cardio för att se om min förbränning sätts igång.
Kost schema desamma som förra veckan och om inget händer så dra ja ner ytterligare.
Vad det gällande kost tillsott så har ja köpt in glutamin bl a från gymvaruhuset. Har beställt mer men återkommer för jag kommer inte ihåg namnen.
WPX har ja nu 5 tabl, och resten som vanligt....
Det var dagens inlägg.... ska natta kudden helt sj :( vilket känns dödstrist. Martin jobbar natt men kommer ´hem imorgon bitti :)...
Imorrn ska ja plocka blåbär med mor vilket ska bli trevlig!
Natti gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar