måndag 31 augusti 2009

Nu Så....


Hej där ute...

Jag kommer inte skriva nå större inlägg pga humöret e inte på topp men slänger iväg lite bilder på formen som jag har lovat...
Köpt mig en såååån snygg klocka...Certina DS Prodium (bilden ovan), dyr men det var det värt :-D...elr snarare JAG e värd den...hehhehe.... kände att jag kunde unna mig en lite dyrare och snyggare klocka efter allt tränande och dietandet.
Har inköpt mig också nintendo wii som e sååå grymt roligt och det e väl en av anledningarna att blogande har blivit lidande.... :-S... men ja ska skärpa mig förhoppningsvis :D

Det har gått bra med kosten och träningen vilket har gett resultat =9


Dagsformen på vikt 53,5 kg :-D






Var och plockade blåbär med mor och fick in en hel del.... och så här blev resultatet :-D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar