tisdag 1 september 2009

Det känns tugnt....

Att bli sviken av någon som man är en del av (elr snarare att man trodde det) känns för jävligt....


Jag har inte hört nått ifrån min thai mamma på 11 månader och igår fick ja ett mejl av henne där det står att hon vill att jag ska skicka pengar till henne.... känns väldigt tugnt att läsa detta
:-(.... då vet man vad hon ser mig som...en BANK.... Neeee, det kan jag inte acceptera så jag tänker inte höra v mig alls till henne....Det går inte beskriva känslorna om allt detta.... men jag känner mig JÄVLIGT besviken!



Folk säger att tiden läker alla sår..... jag hoppas folket där ute har rätt.... men frågan e hur mkt man verkligen orka med all smärta...hur mkt ska man egentligen klarar av innan man kolapsar...


Visst...jag e på diet och hård träning vilket påverkar mkt runt omkring en.... men det här tar priset....


Jag får försöka hålla huvudet högt och INTE sjunka lika lågt som hon har gjort.... den kvinnan jag trodde verkligen en gång hade fött mig å lämna bort mig.... Som jag trodde vi var ett.... Åt h*lvete med allt vad adoption e just nu! :-(

2 kommentarer:

  1. Min vän - jag förstår att det känns tungt nu och jag kan inte ens föreställa mig känslan inom dig.. MEN en sak som jag VET är att du har så många nära människor omkring dig som älskar dig, njuter av dig som person och värdesätter dig för den du ÄR och för den du får dem att vara.. TÄNK på det!
    Du är en fantastisk person, med ett hjärta av guld och jag kan bara säga dig att jag tycker jätte bra om dig och sätter dig högt som person.
    Varje människa är unik på sitt sätt, Så var stolt över dig själv och inse ditt värde, för du är ovärderlig my friend.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen...det värmde mig verkligen att få läsa detta. Tycker också om dig väldigt mkt och jag hoppas i framtiden vi kan bo nämre varandra så vi stötta varandra när det känns svårt...

    Hoppas allt är bra med dig och din big mike! Ny dröjer det int elänge tills vi ses snart igen :-D *LÄNGTAR*!!!

    Puss och Kram

    SvaraRadera