söndag 16 augusti 2009

Veckoslutet...

Vad det tar tid att ladda upp bilder och jag har hur mkt som helst att dela med mig =)

Börjar med dessa bilder så kommer det mera framöver =9....



Visst e han för rolig =)


Morgon promenad i skogen...
Semester bild...
Varmt å gött väder så man passade på att få lite färg...
Någon som vill ha?? =9
En rolig grej bara... man va ju ute i skogen =)
Gymträning i Sysslebck...lite posebilder efter lite påfyllnad av mat i ett par dar... =9




Var en vecka i Norra Värmland där vi har en stuga i skogen som var helt underbart.... bort från alla människor och trafik. Släppa allt med vardag att göra och bara va... Fyllde på med mat ett par dagar vilket jagkände det behövdes...

Vi var mkt i skogen och plockade bl a hjotron i ösregnet, Spike badade en del medan vi njöt i solen.

Det vart två gym pass i Sysslebäck under veckan och gymet hade sin charm...kommer slänga iväg lite bilder nästa gång på det.

Just nu e jag väldigt trött så jag kommer inte skriva så mkt ikväll men under veckan som kommer så kommer jag skriva en del om sem och planerna framåt i min träning och deff.

Jag e just nu barnvakt åt mina älskade kusiner så krafterna räcker inte till och inte tiden heller tyvär man jag lovar att till veckan så kommer ni få uppdate :-D

Ska natta kudden nu men hoppas bilderna kan roa er under tiden...

Hasta La vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar