torsdag 3 september 2009

Ont...

Idag känner jag mig sliten i kroppen och är mör i musklerna.

De senaste dagarna har jag kört intevivt och hårt, lite väl hårt tyvär så kroppen har lidit :-(

Som alltid e man efterklok och få känna på konskvenserna sen...

MEN jag ska INTE vila från styrkan idag! Idag blir det armar sen får jag se om min kropp orkar med cardion.... vilket den inte gjorde i morse.

Just nu känns livet lite neråt och mörkt. Det har hänt mkt runt omkring en och ibland vet jag varken in eller ut vad man vill med livet.

VAD VILL JAG BLI NÄR JAG BLIR STOR???!!!!
Det känns som folk in min ålder har blivit nått medan jag har stått och stampat på samma sak sen jag slutade skolan....Det hemskaste e att jag VET INTE vad jag vill göra!!! Haft tankarna att bli polis, bodyguard (har gått en del av utb), frisör, Personlig Tränare, kostrådgivare, öppna huddagis m.m....

Det återstår och se vad som händer.... jag vet iallafal att jag ska tävla 2010 i bodyfitness :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar