söndag 27 september 2009

Ta dagen som den kommer :-D

Dagens pass:

  • Morg: 20min crosswave med 5kg vikt och direkt efter 20min crosstrainer nivå 8
  • Styrka: Axlar
  • Cardio: Ingen och vet ej varför, gnistan fanns inte....lekte hellre med Martins mobil camera på gymet :-S...hahaaahaa...å slänger iväg några bilder nedanför



Gårdagens träning vart endast morgoncardio då jag slet mig igenom hela 50min på crosswaven för att sedan kunna äta med gott samvete allt jag hade tänkt äta på min ätaradag :-D
Vart tyvär ingen färd till Haninge pga Peter fick förhinder men det kommer fler tåg :-D
Istället tog vi en tur till Täby C för att shoppa lite kläder inför sm.
Martin hittade 4 st jätte fina toppar och jag hittade ett par jeans av en slump på rean. Fick då en väldig stor överraskning :-D....har gått ner 3strl i jeans sen sist jag köpte och det var för ett år sedan så det kändes underbart skönt att diet har gett nått. Fast inte för min plånbok dessvärre :-S
Man märker mkt nu att kläder börja sitta mer och mer slappa på en vilket betyder jag måste investera mig en ny garderob men det har ja inte råd med just nu. Måste hålla i pengarna med tanken på man har investerat en del prylar till lyan :-D
Nu e det inte långt till SM och längtar som den! Kommer träna stenhårt och köra hårt på diet fram till SM. Längtar till torsdag för då ska vi åka till våra själsfränder i Örebro...Micke och Sashli....ska bli kul å träffa dem igen och se Sashlis dagsform. Det var ju ca 8veckor sen vi sågs. Gud vad roligt vi kommer ha ihopa igen och ha mer tid för varandra denna gång :-D
Imorrn e det ny dag, ny vecka och nya tag :-D
Chiao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar