onsdag 7 oktober 2009

Ny period, Nya tag...

SM helgen var great och kul och träffa nytt folk och inspration av många! Det va kul och ha ett träningpass tillsammans med trevliga paret Vanessa och David Frykman på ett rikitigt bra gym som jag inte kommer ihåg namnet på just nu, återkommer om det =)...Det var väldig inspirerande att träna med dem :-D.


Tråkig nog vart det inte som planerat med Micke och Sashli men det var inget att göra. Det kommer fler tåg....


Nu har man startat diet igen efter en veckas slarv med mat där jag går på LCHF (LowCarbHighFat) diet där jag lägger till lite kolhydrater i målen innan träningen och efter träningen och resten av målen där jag äter mkt fett och protein.


Uppläget av kosten denna gång:
  • Kcal 1450-1500
  • Protein 180-185g
  • Kolhydrater: 30-40g
  • Fett- 60-70g
Upplägg av träningen

Morg cardio 60-90min promenix elr 30min cardio maskin på gym

Stryka:
  • Mån Bröst, utsida axlar
  • Tis Framsida ben, mage
  • Ons Rygg, baksida axlar
  • Tors Armar, mage
  • Fre Axlar, rumpa
  • Lör vila
  • Sön Baksida ben, vader, mage

Cardio efter strykan: 20-30min någon av cardio maskinerna


Livsmedel som jag äter denna diet period:
  • Skinka
  • Jordnötssmör(eco)
  • Ägg
  • Västan ost 5%
  • Valnötter
  • Pesto
  • Lax
  • Fiber Havregryn
  • Banan
  • Protein från Body Since
  • Slow Protein från Fairing
  • Krossad Linfrö
  • Low Carb Bröd Mörka
  • Isbergssallad
  • Kesella lätt

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar