tisdag 20 oktober 2009

LEDIG!

Idag är min första dag på min lediga vecka och i med det startade jag med den att göra naglar
Mina snygga naglar som jag har gjort hos Vera....Du e en klippa tjejen! Du e grym! Kommer lägga ut mer bildern i veckan på dem, orkar inte lägga ut mera pga tar sån lång tid och jag har varken ork eller tid. Kolla in hennes hemsida på sitt företag :-D
Kommer lägga ut mera bilder på dessa underbara naglar i veckan..... :-D
Kommer inte skriva så mkt i detta inlägg pga klockan e mkt och ska orka upp på till 07:15 spiningen imorgon :-S.
Kommer skriva mera om träningen och kosten men kan säga kortfattat att det börja tajta till sig och jag hoppas det blir fina resultat fram till dec =)
Slänger iväg bilder på bra köp från smartasaker.se och dagformen på mig :-D
Äggkokare från smartsaker.se....mer info på sidan...jätte bra för den som inte orkar passa tiden vid spisen :-S

Riskokare från sidan www.smartsaker.se i kategori köket...varmt rekomendera till er som inte orka passa tid vid spisen...riset blir perfekt! Mer info hittar ni på hemsidan!


Dagsformen nu...taget 19 okt...börja tajta till sig lite




Återkommer inom kort med mer text och bilder :-D

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar