onsdag 21 oktober 2009

Bra Start På Dagen....

Körde 50min spinning pass imorse vid sju vilket kändes hur underbart som helst! Jobbigt att kliva upp ur sängen bara men när man kommit upp är det inga problem! Lite vatten, omega3 tabl och thermo speed tabl från Olimp så e man fitt for fight! :-D
Otrolig bra start på dagen!

Mitt nya beroende som är såååå goda! ENDAST 5:- på ica hos mig pga utgående vara :(
Läkerol Pastilles med frisk pepparmint smak med chili i eftersmak... Yummi!


Igår bakade jag muffins på mitt sätt med lite hjälp av Stina Tellhammars muffinsrecept. Hade i:

4äggvitor
1skopa med fairing slow protein Choklad
1 skopa med fairing Slow protein wild cherry
80g minkeso
80g kesella lätt
1msk olivolja
100g kruskakli
2tsk bakpuvler
lite vatten och funlight samt sötningsmedel om man vill
(Smeten kan bli något fast men släng i mer vätska om den är för fast)

Ugn på 150 grader
Blandade ihop allt i en bunke
Fördela upp smeten i muffinsformen
In i ugnen tills de har fått färg (ca 20-30min)
Låt det svalna
Ät och njut
:-D

Har Obh Nordica serie hemma och vill ha hela serien...
Har nu i min samling:
Micron
Kaffekokaren
Brödrost
Vattenkokare
Matvåg
Kolsyremaskin (obs, ej Obh Nordica)
Elvisp
Sandwichgrill (glömde ha med den på bild :-S)
Hårtork
Platt tång
Mixer


Vill ha:
Stavmixer
Våffeljärnet
Kniv samlaren
Kniv slipparn
Jucie pressen
Expresson maskinen




Här kommer mer bilder på mina naglar som gjordes igår =D




Nu ska ja ut med hunden men återkommer senare idag...
Ha en bra dag så länge!!!!
CHIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar