lördag 24 oktober 2009

Till sjöss....

Imorgon bär det av till Östersjön med mina älskade kusiner (har bara två ) och min BIG man (har bara en hahaha) med båten Brika Paradise som sägs ska vara en väldig bra båt för alla åldrar. Ska bli skönt att åka ifrån vardagen och släppa lite på kosten och träningen. Kom på i fredags när jag satt på spinningpasset och gäspade att det där var mitt 4:e spinning pass i rad denna vecka plus en massa styrketräning...inte konstigt att man kändes sig trött och sliten... :-S .... Så det ska bli riktigt skönt att ta igen sig lite nu de närmaste dygnet :-D
Tyvär får Spike inte följa me så han får vara hos farbror Tommy...hehheee...

Fick massage idag på mina stela och knutna muskler vilket behövdes verkligen.... Ska se till att få det minst en gång i veckan av min mor och 1 gång i månaden av Jörgen som hyr på Gym och Motion och själklart ska ja tigga av Martin så gott det går :-D

Lite dagsform bilder för skojs skull... tycker själv att det inte har hänt nått men bara för att fylla ut bloggen lite,...hehehehe =D


Var och fotades på Studio i Sthlm som ligger på kungsgatan för skojs skull med ett par vänner och skulle minsann INTE köpa så många bilder med tanken på de kostar en del.... Det slutade med att jag köpte 20st... :-S
Man får tänka att man inte gör det så ofta och korten vart bra faktiskt men nästa gång jag ska göra sånt här så skall jag vara i betydligt bättre form än vad är nu plus tar liter mera pose bilder....
På toan där ingen kan säga att man INTE får ta kort själv (man inte ta det i vänt rummet :-S )

Självklart spänningsbild :-D...det e ju ett måste hahaha

Här kommer de riktiga fotonen :-D
Finns fler på min Facebook


VISST VAR DEM FINA :-D (?!)
Kommer nog inte uppdatera så mkt nu framöver för jag kommer ha mina kusiner (tvilling tjejer på 10 år) på besök hela nästa vecka och tiden lär inte finnas tyvär men ska försöka så gott jag kan! Kollar iallafall min facebook dagligen så kom in där å säg hej vetja någon gång :-D
Nu ska det slappas innan jag blir tillkallad (är chafför idag) av fest plingorna :-D
Må Så Gott Allesammans
:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar