onsdag 21 oktober 2009

trött och orkeslös....

Var så himla pigg och allert efter morgonen spinningen men efter några timmar försvann mina krafter och fick mer ont i mina muskler vid skuldrorna....dags för en ordentligt massage tro ja... Måste hitta någon bra bara!


Vad det gällande kost och träning framöver har jag lagt in spinning pass ca 3-4st i veckan plus morgon promenixar nästan varje dag med Spike samt styrka 6 dar i veckan....Ungefär samma upplägg men lite byte av övningar.


Maten så har ja i varje mål minst 30g protein och minmalt med kolhydrater förutom målen innan och efter träningen. Fett ligger ungefär lika högt men jag varierar mig med kcal intag dag för dag. Varje mål innehåller ca 250kcal och äter var tredje timme. Kosten känns bra och lagt olika måltider som jag kan välja på vilket känns skönt =)


Nu hoppas jag på bra resultat och jag inte blir förblindad i allt. Har min Martin och tacka för allt stöd och uppmuntran när mina dagar är pest....


Nu ska ja softa vidare på soffan ihopa med juvelerna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar