onsdag 18 november 2009

Kommit igång....

Efter en veckas vila ifrån träning och kost tillskot så är jag taggad och uppladdad till max! :-D
Motivationen är på topp och nu ska jag köra riktig tung träning i 25 veckor och efter det ska jag gå på min tävlings diet på 30 veckor. Ser verkligen fram emot att tävla nästa år och jag ska ge allt jag kan för att lyckas :-D


Jag har ändrat om träningen och övningar ska satsa mkt på bas övningarna.
Ser här ser träningen ut nu:

Måndag: Axlar (militärpress, hantelpress, cable cross övn, sidolyft, pec dec omvänt m.fl)
Tisdag: Framsida ben, rumpa ( rear kick, frontböj, knäböj, benpressen, utfall, benspark m.fl)
Onsdag Bröst (bänkpress, hantelpress, bröst maskiner, pull over, pec dec m.fl)
Torsdag Armar och Mage (puschdown, curl med hantel och stång, situps av olika varianter m.fl)
Fredag Rygg (chins, latsdrag, rodd men hantel och stång, rodd maskin, marklyft m. fl)
Lördag Vila
Söndag Baksida ben och Vader ( raka marklyft, vad pressen, lår curl sitt å ligg m.fl)


Vad det gällande maten så håller jag igen kollisarna på kvällarna men på morgonen och runt kring träningen fyller jag på med kollisar för att få mest utav träningen. Ska ora maxiamlt och prestera till max i alla övningar.


Kost tillskotten äter jag protien pulver, vitargo runt träningen, EAA under träningen, c- vitaminer och vitmain tabletter vid frukosten. Funkar alldeles utmärk just nu och jag känner att jag inte behöver någon energi dryck innan träning som fierce, lägger till det om jag känner att jag behöver höja prestationen.

Men just nu är jag taggad som tusan ska ge allt jag har nu fram över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar