lördag 2 januari 2010

Dalarna...

...är jag just i nu. Besöker min sjuka mormor med föräldrarna. Tugnt att se mormor vara så dålig men huvudsaken att hon inte lider och får tro att hon blir bra :-D
Idag betalade jag in tävlingslincensen vilket känns sKönt och nu finns det inge återvändo och jag är taggad till tusen!!
Ser verkligen fram emot resans gång!
Spike visar hur man stretchar baksida ben (på hundvis ;-) )
Jag fyllde år igår och vart firad hem hemlagad middag utav The Big Man efter jobbet och på menyn var det toast med skagenröra med lax och räkor, god kött bit med klyftpotatis samt hemmagjord sås vilket det blev färdig sås :-S men den var gott för de :-D
Till efterrätt skulle vi äta hemmagjord cheesecake som Martin hade gjort och glass från cartédor men det orkade vi inte så det får vi spara till en annan kväll :-D



Någon som också var sugen på min middag :-D


Fick två presenter utav My Big Martin då första presenten var en Spa behandling på Spa Pardiset på Östermalm där jag fick en Brazilian Coffee Body Scrud plus 25min massage...Såååååå nice :-D
"50 min. Varm olja ringlas över din kropp innan den aromatiska Coffee-scrubben appliceras och masseras in med fasta tag. Terapeuten följer ett mönster på din kropp som främjar energiflödena där ny energi kommer till ditt hjärta och gammal energi rensas ut. Behandlingen ökar blodcirkulationen och koffeinet stimulerar cellförnyelsen och rensar ut slaggprodukter vilket är effektivt mot celluliter. Din hud blir elastisk och mjuk. Efter duschen masserar din terapeut in ett välgörande och uppfriskande Body Butter med stänk av citrus som stärker din hy och gör den silkeslen."

Och andra presenten var ett mjukt paket där jag fick efterlängtad Adiddas tröja rödfärg som jag har velat ha. Nu har jag färgerna Grön, svart, blå och röd...fattas nu bara lila så har ja alla och jag verkligen storm trivs e dessa tröjor :-D, plus så fick jag bukett rosor som jag har inte hunnir fotografera :-S
TACK SÅ MYCKET MY BIG MAN!!!!
:-D


Gjorde naglar igen hos min älskade vän Vera som är alltid lika duktig som vanlig :-)
Denna gång vart det denn design och jag storm trivs som vanligt!


Jag kommer att sätt gång med träningen och maten fullt ut nästa vecka och då ska det köras hårt, intensiv och tugnt i 20 veckor då min 30veckors lååång diet börjar
:-D
HA EN FORTSATT TREVLIG HELG OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA TRÄNINGSÅRET !!!!!!!
:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar