söndag 10 januari 2010

Vart e den???

Har känt ett par dagar trötthet, matt, olust, omotiverad och allmänt nere på allt och annat....
Jag vill hitta gnistan, hur ska ja finna den igen??!
Borde vara glad och taggad nu med tanken på jag har betalat in tävlingslincensen och ingått ett team. Men nust nu är formen mjukt och tanigt och aptiten är lika med noll. Jag ha aptit och kunna äta bra för då prestera jag som bäst i träningen.



Antar att det är kylan som har gjort en som man e....det e väldig kallt ute nu och kallare kommer det bli! :-S


Men oroa er inte, snaaart så kommer allt tillbaka.... måste få lite sporring och pepp inför året.
Min mormor har blivit sämre och det e väl det man har sorg över, att kunna möta separationen och döden e inte lätt, men än så länge har hon inte ont eller deppig så vi får hoppas på det bästa...

1 kommentar:

  1. Ursch! Det kan ju vara mycket tankar som snurrar i dessa skeden. Min mormor gick bort för några år sedan nu. Tyvärr hann jag bara träffa henne 1 gång under mina år så jag ångrade mycket att jag inte tagit mig råd och åkt och hälsat på. Jag önskar dig i alla fall lycka till och fortsätter att följa dina inlägg. Keep on moving!/
    Mia

    SvaraRadera