fredag 15 januari 2010

Sorg e smärta...

Det gör ont att veta att mormor kommer aldrig någonsin bli bra och man vet att hon kommer försvinna för evigt snart :-´(
Jobbigt att se henne bara ligga, jag vill hon ska vara i köket och baka kakor och göra sina goda köttbullar. Jag vill inte hon ska gå bort! Varför kan man inte vara frisk hela livet??!!!

JAG VILL INTE!!!!! JAG VILL INTE!!!!! JAG VILL INTE!!!!!

Lyckades ta iallafall ta ett rygg, baksida axlar och triceps pass på gymet idag för att komma bort från sina sorger. Vart riktigt bra och skönt att få ut sin frustation genom träningen! Lyckades hitta deras loga men inte ta några fotografier, hann ej men ska försöka göra det innan jag åker tillbaka till Sthlm....

Här ligger min älskade mormor med Spike

Imorgon kommer min mor, far och min andra moster från Toronto och hälsar på....Hoppas det blir en trevlig tid ändå!

Ha en fantastisk helg så hörs vi snart igen!

ADIOS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar