torsdag 14 januari 2010

Seeegtt.....

Är nu hos mormor i ett par dar och internet här e sååå segt så jag kan inte uppdatera bildern så mkt men en kunde jag ta upp som tog ca 5min....
Visst e han charmig när han sover???!!! :-D


Att veta att en som står en nära som är döende är jobbigt, för att inte tänka för mkt på det så städar jag väldigt mkt här vilket det behövs... man hittar mkt gammalt i garderoberna... :-S
Maten och träningen blir inte så mkt lidande vilket e tur, finns ett bra gym här i Avesta som heter MT´s motioncenter som ligger i Avesta centrum. Ska se om jag kan ta några bilder där imorrn när jag ska köra rygg.
Blir inte så mkt sömn här med tanken på mormor behöver hjälp på natten också men allt detta jag gör är värt var enda sekund!... Man behandlar människor så som man vill själv vill bli behandlad... Riktigt bra uttryck!!!
Nu ska jag ut med vovven...
Ha de gott allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar