måndag 8 juni 2009

Då var denna dag avslutad...

Körde hårt framsida benpass med plutten min, gick riktigt bra idag :-D

Benspark med ett ben 4 set med 8-10 reps mellan 27-32kg
Benpress liggande fria vikter 4 set gick upp till 180kg på 8reps med passning på sista.
Sittande benpress i maskin ett ben 4 set 37-42kg 10-12 reps

Sen orkade jag inte köra mer benpress, man var lagom mör efter passet :-S vilket plutten oxxå va...hehehe...

Summeringen av dagen då: Jobbet var det kass, tålamodet räckte inte långt med det hade sina orsaker....

Kosten... skitbra, e sten noga med tider och maten, inge fusk nåstans, full kontroll på läget medan plutten äter en massa gott som GLASS (älskar glass) din jävel :-((. Konstigt nog har jag inge vidare sug efter godsaker eller det man är i förtjust i som t ex thai mat. Jag trivs med min kost just nu och är jätte nöjd med den.

Träningen.... den går men det är väl inte på topp alla gånger. Idag var det mottigt att gå till gymet men väl när vi kom dit så blev jag taggad av allt folk och musik i högsta volym
(trance :-D). Paaset gick mer än förväntat idag och lär får lagom skön träningvärk imorrn :-S, när man ska vara barnvkt och allt... Yiippii :-D... De andra träningspassen gått bra men missnöje med utseende finns men får väl hoppas att det blir bättre med tiden....

Nu blir det mysa i sängen med film, hund och plutten min :-D
Ska vara barnvakt imorrn åt mina juveler som jag är gudmor till :-D (mina 10 åriga tvilling kussar Ida och Linnea). Full fart imorrn!

Natti natti!

4 kommentarer:

  1. MARTIN och hans J**LA GLASS, hahahaha :D

    Host, host, menar - Hej gumman :D haha!
    Säg inte att du också är glasstokig??? :D Fast frågan är OM det finns någon som är lika GALEN och besatt i glass som mig??!?? :D haha, fråga Mike vettja!

    Du kommer uppleva massa "ups & downs" under dieten, både med humör, träningen och med hur du känner över ditt utseende, men bara att kämpa på som du gör så kommer resultaten!

    Imorgon är det dags för ben för oss :D - oh boy säger jag bara, äkta hatkärlek till benpassen :D

    Sköt om er och hälsa!
    Kramar på er!

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Tänkte läsa din blogg då och då, alltid kul att följa en ny blogg. Hur länge har du tränat? Vilken tävling tänkte du satsa på? Nu får du länka till min blogg tycker ja ;) www.metrobloggen.se/bblinnea

    SvaraRadera
  3. Sashli!!! Jo jag e en glass älskare men än har ja hållt mig ifrån det, kommer bli svårt sen när det blir riktigt fint å varmt väder :-S

    Jag kan säga att ja har haft en stor svacka nu de senaste dagarna, inte kul!!! :-(... ska kika på din blogg nu! :-D så humöret bli uppåt!

    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Linnea... det blir nog bodyfitness i den korta klassen men när jag ska tävla är inge bestämt ännu....ska kika på din oxxå!

    SvaraRadera