torsdag 11 juni 2009

Ser livet från den ljusa sidan...




Slänger iväg lite bilder när ja var liten...piffa upp bloggen lite granna, inte bara spännis bilder hehehe...

Vilka h*lvetes dagar jag har haft. Psyket har verkligen varit på botten. Många faktorer har varit inblandad och om man inte hade varit på diet så skulle man agerat och reagerat på annat sätt. Att bara leva på fett och protein och ytterst lite kolisar tänjer på kroppen men man mår så mkt annorlunda. Sötsuget är borta och är för det mesta sällan hungrig vilket det är en skön känsla men hjärna hänger inte med alla gånger vilket e väl den enda nackdelen. Humöret svänger väldigt mkt och ibland känns det som att man inte räcker till för nått. Att man känner ingen uppskattning det man gör och det är bara förpliktelser. Varför man inte får själv vara lite ego och känna sig uppskattad. Slippa ha oron hela tiden och irritationen i sig. Vill inte att man ska MIG för givet....
Nog om detta....tränade bröst igår och passet gick kannoners :-D. Tränade på Friskis sj :-( men det gick ju som sagt bra :-)
Bänkpress rak bänk: 1 set 12 reps 30kg, 1 set 10 reps 35kg, 1 set 8 reps 40 kg
Hantelpress sne bänk: 1 set 12 reps 14kg, 1 set 10 reps 16kg, 1 set 8 reps 18kg
Flyes hantel rak bänk: 8kg 3 set 10 reps
Pec Dec: 25kg 2 set 10 reps 30kg 1 set 8kg
Har träningsvärk idag så det tog väldigt bra tydligen :-D
Idag blir det nog vila, får se hur jag mår idag, e ganska slut i knoppen, men grymt sugen på att köra rygg idag. Har ont vid ena skuldran , har haft det ett par månader, bör går till en naprapat med det men på nått vänster har det runnit ut i sanden. Ska komma till skott....
Det har gått 11dagar nu på diet och vad jag ser kroppsligt så har jag blivit lite tajtare på ryggen, axlar, armarna och ansiktet. Är nyfiken på efter 11 veckor hur man ser ut, om det ger stora resultat. Om 1 vecka ska jag mäta igen och se om det har minskat nått förhoppningsvis :-D
Fundera på att lägga in ett shitmål idag men jag vet ej ännu, e rädd att förstöra formen jag har och om det verkligen e lönsamt att ha det....ska läsa lite om det på nätet senare. Har beställt ketosticks på apotetket nu så jag får dem på lördag. Med dem kan man kolla om man är i ketogenfasen, hur bra som helst :-D.
Ska nu laga lite mat sen ut me hunden :-D
Hej hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Kööör tjejen kööör :)!
    // Chulle

    http://followthebeat.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hello tjejen!

    Härligt att se hur du kämpar på, du kommer märka så oerhört mycket resultat för varje vecka som går.
    "Pressa" dig själv bara på rätt sätt, så du inte bränner ut dig eller så :)

    Ha en fantastisk helg med din nallebjörn :)
    Kramar från oss!

    SvaraRadera