måndag 8 juni 2009

Morgon stund har guld i mun :-D

Halloj svenska folket!

Vaknade av ett strålande fint väder ute (kl 07:30). Hoppas det blir toppen väder idag ute :-D.

Vägde mig och vågen visade 56,3kg....så lite har man gått ner första veckan. Alltid nått!Mätningen för jag en gång i månaden tror jag, det ger inget om man ska mäta sig varje vecka för då ser man inga framsteg.
Det har gått en en vecka sen jag började med diet och det känns riktigt bra :-). Har inte känt nå hunger som jag trodde jag skulle göra men mitt humör har svängt men det är inte så konstigt med tanke man äter knappt nå kollisar.

Har nu fin slipat mitt kost schema och bytt ut en produkt. Med tanken på jag vart VÄLDIGT trött på att skala räkor varje dag så har ja bytt ut det målet till lax i stället...mmmm...mums! Lax och Avocado. Kcal ligger på samma ungefär...ca 1850 med högt fett å protein intag och lågt kollis. Ska lägga in var 10:e dag en ett "shitmål" och det menas med att var tionde dag får jag välja ett mål där jag får äta vad jag vill, ej en äterdag som många känner till i dagens läge. Vill bara ha ETT mål som e "shit" hehehe.

Vad det gäller träning denna vecka så ligger jag på ungefär samma upplägg och cardion ska jag inte ändra på ännu. Vi att kroppen ska vänja sig med kosten och jag vill inte ta ut mig allt för hårt.

Nä nu ska jag ut med hunden i det underbara vädret och sedan frukosten som e makrill och ägg :-)...sen bär det av till jobbet ett tag, ska hjälpa en som ska till tandläkaren... :-S...sen slutar ja för dagen :-D

Bye bye så länge

1 kommentar:

  1. Hej tjejen!

    Följer dig och håller koll på dig genom att titta här med jämna mellanrum! :D

    Nu har jag startat mitt roliga, så kika gärna in hos mig med och lämna litet spår!

    Ha en toppen vecka och hälsa Mattiiin :P
    Kram kram

    SvaraRadera