tisdag 16 juni 2009

Det börja ljusna :-D







"Efter regn kommer sol...."

Var ute idag med min älskade mamma och spike på en underbar morgon promenad i hacksta spåret. Soligt och varmt ute :-D... Vad solen kan styra humöret och människan. Det regnade i 3 dar konstant så man vart väldigt nere av vädret.... så nu får man hoppas på att det e slut på de!


I måndags tränade jag axlar intensivt med dropset samt superset och körde slut på muskeln (körde själv). Körde även lite mage och cardio efteråt. Trodde jag skulle dö på stepmaskinen efter 2 min, gud vad man har tappat en hel del kondis nu, SKÄRPNING på mig. Körde på nivå 11,16 och 23 med 1 min mellanrum i intervall i 15min. Var helt sluuut efteråt, pinsamt.... hade i tankarna när jag stod där om en person som stod på den i 60min (Martin väns tjej Sashli)....det var min kraft att hålla mig kvar där...hehehe..."om hon kan så kan jag"... men jag kommer nog aldrig kunna slå henne i cardio.. Kolla in hennes blogg vetja http://sashli.blogspot.com/.... jätte go tjej!


Tisdagen (idag) körde jag lite armar med dropset och superset...det första jag gjorde va att sträcka min triceps, klumpig som jag e som inte tänker mig för, kan man inte värma upp med dips :-S...var väl så taggad för passet... Hur som helst gick passet bra för det men fick skäll av Martin sen att det var dumt att träna en muskel som e sträckt. Aja envis som jag e körde jag på med lite smärta men ska inte göra de nästa gång.... *lovar min älskling* Efter passet stod jag på cardiowave i 20 min och det är min favvo maskin. Den tar väldigt bra i benen, spec rumpan :-D


Imorgon blir det framsida ben och inn- och utsida lår och cardio på det :-D.... Måste ligga i nu innan midsommar, vi åker kommer upp till dalarna och ska hälsa på släkten min....ska bli skönt att komma bort från sin vardag :-D
Var och hämtade ketostixsen i måndag och testade mig då om jag var i ketofasen, vilket resultat visade sig att jag INTE va det :-(... med andra ord jag kanske måste dra ner ytterligare på kolisarna :-S...å bli ännu segare i huvudet... ska testa mig igen på fredag å se om jag har kommit in i ketofasen då. Har då gått 9 dar sen jag hade ätit mitt cheatmål.
Ska nu ta mig prottedrink å nanna kudden tillsammans med familjen..
Chaio!

1 kommentar:

  1. DU ÄR BARA FÖR GULLIG GUMMAN!!!
    Blev lyckligt överraskad när jag såg dig skriva att du använde mig som "kämpar glöd" när du körde på steppen :D ... haha vet knappt vad jag ska skriva ju *ler stort*

    Klart om jag kan, så kan du med.. men man måste ju börja någonstans för konditionen kommer inte på posten direkt, haha!
    Viljan verkar du verkligen ha, så snart kommer jag stå på steppen och använda dig som peppning ;)

    Åh jag hoppas vi kan ha en Bootcamp snart, så ska jag och du maxa med cardio och tung träning i 2 dagar och sedan fylla på med energi.

    Önskar er en supertrevlig Midsommar vännen!
    Många kramar från oss!

    SvaraRadera