söndag 14 juni 2009

Söndag...

Kärlek vi första ögonkastet...
Träningspartner, livspartner och bästa vän...allt på samma gång...kan inte bli bättre :-D





























Kortet till nedan: Min dubbel bicce tog förra året efter 8 veckor diet i somras, har väl inte hänt så mkt men det ska hända mkt nu fram över =). Ska bli hårdare denna sommarn e väl tanken...

Kortet till ovan: Från i påskas när vi skulle ut på stan.

Idag vart det ingen morgonpromenad eller träning pga skitvädret ute i morse (regnet ÖSTE ner ) så jag låg hellre i sängen med mina pluttar extra länge innan jobbet. Vart ingen träning idag heller pga det skulle bli sent plus så kunde jag inte taijma in maten så bra idag pga låååång arbetsdag (10-21). Man var ganska slut efter jobbet, hade ändå rört på mig en hel del idag. Mkt STÄD och service... (stället heter STÖD och service)...


Hur ska det bli nästa vecka mat och träning.... JO....ligger på samma matintag och matprogram fortfarande men ökar cardion lite nu. Ska lägga till lite intervallträning efter styrketräningen så får vi se om formen ändras, vilket jag hoppas!

Imorgon är det vägning oxxå, spännande.... ska mäta mig imorrn oxxå men dessa resultat ska jag inte skirva i bloggen. Det får gå 1 månad mellan varje mätning om det skrivas i bloggen.... onödigt skrivet egentligen allt detta men men, "tänker högt"...hehehe


Ska till apoteket imorrn och hämta ketostixen som jag har beställt....bra å ha för att kunna se om man e inne i ketogenfasen....


Nä, ska spendera lite tid nu åt familjen....

Adios!

2 kommentarer:

  1. Naaaaaaaaaaw så söta ni är ihop! Perfect match ;)

    Gumman tänkte på en sak bara när du skriver om förbränningsträning i form av intervaller under ketodiet. När man är på ketodiet ska man akta sig för den formen av cardio, då man lättare kan tappa muskler av den formen av cardio.
    Jag personlighen skulle köra mer lågintensiv cardio.
    Nu får du självklart göra det DU tycker är bäst, men ville dela med mig av mina erfarenheter och kunskaper, av allt jag läst samt egna erfarenheter!

    Många kramar till er båda från oss!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen.

    Tack för dina goda råd och jag kommer följa dem. Jag har ju min ipod video så den räddar mina tråkiga cardio ;-D

    Hoppas det går bra med träningen ä allt! Tycker oxxå vi ska ses snart, i like u already too!


    Glad midsommar!

    Kramar från oss från Åkersberga

    SvaraRadera