fredag 19 juni 2009

Glad midsommar allesammans!


Det är väl träning glana männnskor som jag som inte har nå annat för sig än att träna....tränar på midsommarafton, för mig har det blivit vilken dag som helst, struntar i om det e helgdag eller nått annan stor högtid, inget hindrar mig å träna :-D. Jag värde sätter inga högtider numera, elr jo julen för det firar man verkligen med famlij å släkt...

Idag vart det intensiv och bra rygg å bröst pass med superset. Tugnt å intensivt :-D. Körde tre övn per muskelgrupp och 30 min på crosstrainern på nivå 8. Det var distance 2 km och 250 kcal visade displayen när jag var klar men om det stämmer vetja inte. Det kändes bra detta pass och kände mig stark idag.

Bänkpress/ sittande rodd superset med reps 12,10,8,8
Sne bänk hantel press/latsdrag brett grepp superset med reps 12,10,10,8
Flyes i cabelcross liggande med reps 10,10,12,8
Pec Dec/ ryggdrag sittande ansikte mor ryggstöd 12,10,8,8
Ländryggen sittande

Crosstrianer 30min


Ska jobba idag kl 15-22 sen imorgon bitti dra jag, Martin och Spike till Avesta Krylbo där min mormor bor :-D. Ska bli kul å träffa henne! Ska samtidigt träffa mina kusiner som har sitt landställe i Vatebo som ligger i närheten. Ska bli en luuuugn å skön helg med min älskade familj å släkt! Ser verkligen fram emot det och äta lite god mat, BARA LITE :-D... det e ja värd tycker ja!





GLAD MIDSOMMAR ALLESAMMANS OCH TA DET LUGNT MED FESTANDET OCH MATEN!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar