tisdag 23 juni 2009

Ny vecka....nya tag :-D

Slänger in en bild från den lugna midsommar helgen med vila och god mat :-D
Kände att denna helg skulle jag unna mig med två dagar fri mat för just att kunna orka mera träningen och ny satsning på deffen. Kroppen skrek efter energi plus så orkade jag inte krångla med maten när jag var hos mormor. Hon skulle bli så ledsen att inte kunna fika med henne och så ville jag släppa taget när jag var hos henne. Det var en skön helg med mkt vila och slapphet. .... men nu e det slut på det!
Ny vecka och nya tag..... e taggad som tusan nu med deffen.... :-D
Har nu sänkt kcal med ca 200 och ökat cardion lite granna. Sten hård träning och intensiv styrkepass!
Idag blev det axelpass ihop med baksida lår med superset och dropset i sista seten på varje övn.
Denna stod på schema:
Smithmaskin 4 set 12,10,8,8( max 25kg)/raka marklyft 4 set 12,10,8,8 (max 50kg)
Liggande lårcurl ett ben i cabelcross 4 set 10,10,8,8 (max7,5)/sidolyft hantel 10,10,8,8 (max 8kg)
Sittande lårcurl 4 set 10,8,8,10(max 35kg)/ Drag nerifrån med V-handtag 4 set 10,8,8,10 (max 25kg)
Liggande cabelcross kors3 set 10,8,8(max 6 kg)/ framlutade cabelcross en hand 3 set 8,10,8 (max 3.5kg)
30min crosstrainer Nivå 8 watt 115-120 = 2 km distance, 250 kcal enligt displayen
Vägde mig idag också (58,2kg) men har gått upp tack vare vätskan som förhoppningsvis försvinner nu när diet e igång igen. Nu ska det sättas igång på allvar och ska köra järnet! Inga cheatmål eller cheatdagar på minst 10 dagar och ska komma i ketogen fasen.
Innan jag tog mina cheatdagar kollade om ja va i ketogen fasen vilket jag inte var som gjorde mig lite besviken. Det var det som gjorde lite att jag tog mig två dagar där jag laddade upp mig ordnetligt och sen satsa igen och göra om lite. Som att skippa funlighten ett tag ( drack det väldigt mkt förut) plus gå ner i kcal och motionera mera. Så får vi se om det händer nått :-D
Ska natta kudden nu men slänger iväg lite bilder i veckan från midsommarhelgen....hoppas ni har också haft lika bra midsommar som jag :-D
Chiao!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!

    Rätt inställning! Nya tag bara så kommer det gå galant!
    Det kommer hända mycket ska du allt se, you rock!

    Många kramar

    SvaraRadera