onsdag 3 juni 2009

Godmorron där ute!

Pigg å vaken efter kl ringer har ringt 05:00 :-S.... Herregud vad man får offra mkt för att komma i form. Måste upp tidigt för att kunna hinna med allt idag. Ska idag på kurs om hur man hantera besvärliga människor på scandic i frihamnen, tror den kommer bli intressant. Den kommer vara idag och imorgon kl 9-16 så det kommer bli tufft att sitta stilla och lyssna. Med massa kaffe och förhoppnings pauer så kommer det går galant :-D...

Har precis tryck i mig animal cuts, 10g BCAA och massa vatten för att gå ut en runda med min lilla solstråle Spike, husse fäljer ej med och det e förståligt. Han offra mkt för min skull ändå så han slipper så här tidiga mornar....Ska ge mig ut nu i det kalla å muliga vädret :-S.... åter kommer senare ikväll!

Chiao!

Nu e jag hemma i min underbara säng som jag har längtat efter hela dagen! Har varit en lärorik dag med en massa information om hur man kan hantera besvärliga människor i olika situationer. En bra föreläsare, han heter Urgil från Göteborg. Återkommer om hemsidan sen, jag rekomedera honom!
Det var tufft att hålla sig allert men fick pauser rätt ofta så man hann både gå på toa (kissnödigt jämnt pga har inge väskabindande längre, inga kollisar) och sträcka på benen. Man blir rätt slö och seg i huvudet utan kollisar men samtidigt e man inge hungrig vilken är en lättnad. Fettet mättar mkt och länge men folk tro att man e galen. Man blir väldigt besatt och fokuserad min tid och mat. Mat lådor hit och dit och äter på bestämda tider...välkommen till min verkligehet :-D

Kom hem vid halv sex till Åkersberga och min plutt höll på skruva på för fullt på möbler som vi köpte på IKEA igår.
Var till IKEA igår med Martin och min allra bästa vän Pelle, skulle ha lite möbler så jag behövde lite bär hjälp :-D
Klantig som jag e så upptäckte jag när vi kom till IKEA att väskan kändes så lätt... jag hade glömt plånboken hemma, så går det när man e stressad men som tur var fick jag låna av Pelle så länge....

Efter långa dagen med föreläsningen så gick jag tappert till gymet vid halv sju tiden på friskis i Åkersberga. Trodde det skulle vara proppfullt med folk med tanken på tiden men förvånadvärt så var det inte många alls. Körde lite framsida ben och rumpa idag, har träningsvärk i bröstet så jag skulle inte ha pallat med att jobba med över kroppen. Passet gick hyfsat bra men lite besviken på styrkan men så e det när man inte äter nå kollisar. Inge ork alls å matt efter första setet, heheheh men det e nått man får ta när man e på diet. Är jätte nyfiken på resultat som kommer i augusti, ska ge järnet.... skönt att ha Martin vid min sida jämnt och han står ut med mina vredes utbrott :-S.... Han e sån underbar kille och vill mig så väl, har ibland dåligt samvete att jag fräser åt honom ibland, fast han kan inte vara bättre själv ibland ;-D... Älskar honom ändå...
Och så har ja Martins kompis tjej Sashli som följer mig å stöttar en, hon verkar hur go och snäll som heslt fast jag har aldrig träffat henne. Vi får ta och ses alla vi fyra snart och köra riktigt tunga och hårda pass på gymet! :-D

Ska nu natta kudden, en tidigt dag imorrn me....

Återkommer mer roligheter imorrn men lite mera bilder då jag har tid!

Bye Bye

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen!

    Kommer följa dig här ska du veta.
    Jag kommer börja min diet om några dagar med så vi får allt se till att peppa varandra :)
    Kolla in i min blogg med ;)
    Ska länka in dig på min sida om det är ok?

    Önskar vi hade kunnat träffas denna helg, men fick reda från chefen idag att de behöver mig på jobbet hela helgen + måndag.

    Jag hoppas vi kan ta igen det snart ändå!

    Ha en fantastisk dag!
    Hälsa big Martin :) Mike hälsar så gott till er båda!

    Med vänlig hälsning
    Sashli

    Edit: dubbelpost så jag tog bort förra kommentaren

    SvaraRadera
  3. Tja tjejen!

    Känns skönt att ha ditt stöd i detta, stöttar dig me när du kommer igång snart :-D

    Jätte synd att vi inte kunde ses nu denna vecka :-( men det kommer fler tåg :-D

    Ska följa din blogg flitigt också och du får gärna sätta in min läng i din blogg, vill du jag ska göra desamma för dig när jag väl lär känna bloggens funktioner :-S

    Hörs snart igen hoppas ja!!

    Martin så gott tillbaka å även våran lilla Spiken :-D

    Kram på er två!

    SvaraRadera