söndag 28 juni 2009

Helgen slut...


Min lilla juvel tar en rejäl tupplur efter lång promenaden :-D


Mina Tre juveler samlade :-D



Spike ser väldig road, eller så håller han på somna när som helst :-D


Underbara ön med stuga i dalarna som vi var på under midsommar helgen...



Spike njöt av all frihet i sjön :-D




Jag och mina underbara kusiner å gud barn Ida och Linnea

Martin och Linnea slogs om hängmattan... vem ramlar... (?!)





Båda två tydligen, men vem slog sig mest???!




Hmmm....båda ligger kvar...vem har ondast? Vem kommer upp först???






...Linnea....Plutten min verkar ha blivit stel å gammal.... men han klarar sig alltid :-D



Slänger iväg en härlig bad video på spiken :-D

I fredags tränade jag bröst och rygg med super set och drop set ihopa med minst 1 min vila emellan superseten.

Bröstpressmaskin/Latsdrag Brett grepp

Pecdec/ Latsdrag smalt grepp

Sne bänkpress/ ryggdrag maskin (ansikte mot ryggstödet)

Flyes med hantlar/ T-bar

Cardio cross trainer Watt 120-125 nivå 8 30 min 266 kcal

Lördag vila pga jobb

Söndag tränade jag ytterlår 1 övn , insidalår1 övn , rumpa 1 övn och baksida axlar 4övn med super set.

Efter det gick jag snabbt på löpbandet 8km/h 20 min 197 kcal pga ont om tid.

Gick 3 km morgon promenad med hunden innan gymet.

Då var helgen över med jobben (10-21 både lör å sön) och det känns skönt. Fick överstökat en hel del på jobbet men än e inte slut! Jobbar imorrn kväll sen e jag ledig en vecka =). Ska då bl a till naprapaten på tis och på tors ska jag på gröna lund med mina kussar :-D

Ska nu ut med vovven innan jag dras till sängen...trött efter en låååång dag i värmen!

Chiao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar