torsdag 25 juni 2009

Sommaren...

Slänger iväg lite härliga bilder från idag som jag och Martin låg å stekte på ett tag idag :-D...


Platsen heter Haga Parken som ligger i solna som är helt underbart när det är väder som denna dag :-D


Det var inte mkt folk och så ska det va...






Två stekare :-D


Idag var jag hos naprapaten och kollade ryggen. Han knäckte till lite här och där och det hjälpte lite granna. Får hoppas på det släpper nu i ryggen och inte behöver gå dit så ofta. Det kostar ju 500kr per gång :-S men det e det värt samtidigt. De heter Tean Fysiq som ligger på St: Eriksgatan 115 i Sthlm nere vi natulius. De Hjälper stora landslag och andra käna idrottare så det kan säkerlig sin grej :-D


Ska dit på tisdag nästa gång och ska få lite övningar av honom, han tyckte jag bör lägga in boll övningar så jag får väl lov å göra det för att stabilisera bålen mera med tanken på jag var väldigt rörlig.


Så det vart ingen träning idag :-(


Igår körde vi tugnt benpass på gym och motion ( Lasse Eriksson äger) och det gick bra trots träningsvärken i baksida lår.

I benpressen tog jag denna gång 260kg 6reps... så jag var hel nöjd med passet :-D... Väldig slutkörd kan ja säga.


Efter passet tog vi oss en prat stund med Lasses tjej Helene Ahlson som tävlar i BF. Väldigt trevli tjej, imponerad på hennes vardag som hon berättade, vilken tjej med krut! Gå in och checka in henne på sida http://www.lifeportalen.se/ahlson.php?page=4054 man blir grymt motiverad på henne filmklipp hon har där.


Nu e det sängdags, har varit full fart idag med stan å kista gallerian där vi shoppade lite granna.

Så har vi hämtat våran älskade Hund spike från sin semester hos hans gamla ägaren och det hade gått hur bra som helst :-D


Slänger iväg ett kort från i midsomaras där han lyckades rulla sig i sot, enda fläcken på hela ön så tog han just den platsen....hehhehe... ( hade gjort ren en gammal spis i stugan).



Natti Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar