måndag 29 juni 2009

Slänger iväg en träningsfilm med sittande rodd maskin på Lasses gym. Filmad från mib mobil så det är ju inte bästa kvalite.

Det kommer fler video fram över sen.

Vägde mig idag och vågen visade 55,4 så det börja trappas ner. Jag själv känner inget med Martin tycker att det synts på mig. Kan väl tycka att jag har blivit smalare i ansiktet och hals men ingen annanstans :(

Jag får lita på vad Martin säger =)

Tränade axlar och mage idag och tog denna gång cross wave i 30min på nivå 18. Tugnt men skönt efteråt....Alltid en timmes promenix med spiken innan frukosten, riktigt härligt att vara ute på morgonen innan det blir hett...

Vad det gäller maten så ligger jag på samma kcal mängd som är ca 1650kcal. Det känns bra men e lite energi lös ibland men det är inte så konstigt med tanke på värmen :-S

Funderar på att ta ett cheatmål denna vecka men det får vi se...allt beror på vad kroppen skriker efter. Har följt mitt mat schema strikt sen efter midsommar helgen men är ännu inte i ketofasen enligt ketostix som jag har inhandlat :-(

Ska kolla om man måste vara låg på kolisar länge tills det händer nått med stixen, vet någon om det??

Ny vecka och nya tag. E ledig denna vecka å det e underbart! Ska sola, våga bada och slappa. Man har inte så mkt ork till mkt annat än träning numera pga värmen. Man vill ju bli brun till sommaren :-D

Just nu känns det bra med diet å träningen men ibland har man ju sina svackor för tillfällit. Man får helt enkelt kämpa på och inte ge upp så över vinner man allt :-D...har ju bästa Coach :-D...min lilla plutt Martin! Utan honom skulle bli tufft.

Jag hoppas att Sashli blir snart frisk så hon också kan ge järnet också, tråkig å läsa att hon e sjuk :-(.... ge inte upp tjejen, snart så e du på benen igen å pumpar på gymet!

Ska ut i solen på ärende... Ha de gött så länge!

(mått och bilder kommer nästa vecka så ska ni få se på resultat!! ) :-D

1 kommentar:

  1. Åh gumman - du är bara för gulligt!
    Jag blir så rörd av att du nämner lilla mig i din blogg.
    Jag kämpar på med min förkylning så jag med - precis som du - kan kicka ass och göra grymma framsteg!!
    Lita på Martin, han vet vad han snackar om!

    Imponerande framsteg!!
    MASSA KRAMAR

    SvaraRadera