lördag 13 juni 2009

Lördag...

Sitter å glor på Tv med mina pluttar.... intresset e väl inte så stort...tittar mer över bilder som tog igår efter jag å Min älskade partner tog ett bra ryggpass igår.

Fixa och trixa med bilderna och så här blev resultat :-S

Orginal bilden



Lekt lite i Picasa programmet


Lekt i mobilen :-S



Orginal bilden


Lekt i Mobilen :-D

Passet kändes helt ok och jag har settlite skillnad på mig. Man ser mer synliga ådror på armen som man har inte sett tidigare och e mkt hårdare i kroppen vilket känns skönt :-D
Hade ett "shit" mål häromdagen då jag passade på att äta PIZZA. GLASS och TÅRTA *MUMS* men guuud vad mätt ja vart....riktigt illamådd nästan :-S
Men det var det värt för det var Jäääte gott!
Än så länge känns det bra med allt, tråkigt nog så har min älskade sambo inte lika bra tryck och motivation som jag har men någon gång måste jag få vara lite bättre än honom hehehehe ;-D
Det känns faktiskt riktigt bra med diet och jag känner att det är inte så farligt som jag trodde det skulle va!
Trodde jag skulle vara betydligt mer TRÖTT och HUNGRIG numera men det e snarare tvärtom föruton träningen för där har jag inte samma krafter som jag har när jag äter som vanligt.
Har inge sug efter nått och inte heller lika hungrig som jag brukar bli annars så det här har gått över förväntan verkligen!!!
Hoppas nu bara att formen blir bättre och bättre nu :-D
Jag har inte lagt till någon större cardio under de två första veckorna men ska göra det nu till veckan som kommer. Får lägga in lite intervall träning efter styrketräningen typ. Får se hur jag lägger upp allt.
Kl tickar iväg ser jag och måste natta nu, vill kunna få lite mer sömn än vanligt för imorrn blir det mkt fysisk jobb imorrn på jobbet. Jobbar 10-21 och ska hinna träna innan jobbet tro ja...
Fortsätter snart igen här!
LÄMNA GÄRNA FOTSPÅR EFTER ER VARJE GÅNG NI HAR LÄST VETJA :-D
CHIAO!




2 kommentarer:

  1. HÄRLIGT Sofia!!!
    Snygga bilder, axlar och armar ser riktigt bra ut!!

    Underbart att du njöt av ditt cheatmeal, har du all rätt till också!
    Du kommer märka att det kommer hända grejer hela tiden så bara att fortsätta kämpa!!

    Du kör mycket efter Palumbos diet va??

    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Halloj bruden!

    Jo jag kör mkt efter honom, det e min kära partner Martin som säger vad jag ska göra hehehhe.... och det har funkat riktigt bra än så länge :-D

    Hoppas du och micke har haft en bra helg i det "underbara vackra" sommar vädret ;-)

    Själv har ja jobbat hela helgen <:-S

    Ha de

    Kram

    SvaraRadera