söndag 7 juni 2009

Tjoho!

Denna pose fick jag jobba mkt på, lyckades bara en gång... hahaha.... trodde Martin skulle bli galen på mig men det bevisat bara att man fär öva och träna hela tiden... Hoppas Martin har tålamod till det :-D... Får som sagt jobba en hel del på kroppen :-S

Sent fredag kväll...hehehe om man såg tillbaka på mig på 5 år så skulle inte jag definitivt inte stått så här.... skulle nog tillbringat min kväll på krogen :-S...e så glad att jag inte lever det livet nu!!!



Har mkt att jobba på men det e väl en bra grund :-)




Det e lördag kväll och hela familjen myser i soffan. Martin har fixat sina träningsbilder som vi tog på gym, på mig vart det inget pga jag kände definitivt inte för det....såg för taskig ut fast vi körde hårt axelpass idag... men så e det ibland, man e väl inte på topp jämnt.... :-S
Själv har jah klurat på mitt mat schema å små slipat det pga lite livsmedels byte, fick ihop det hyfsat bra men det kommer bli tufft nog... Ser fram emot att se om en månad om det har gett nå resultat eller om man fortsätter å vara mjukis :-D...hehhee...
Jag kommer ge 100% diet perioden och ska göra mitt bästa, har längtat efter att komma i hyfsad bra form så det ska jag se till å bli det :-D


Rygg bilderna togs i fredags efter jag å älsklingen körde riktigt tugnt och grymt bra ryggpass, fan vilken skillnad det e att träna ihop med någon, en helt annan motivation och peppning på sig själv! Det e skönt att jag har min inneboende som kan passa vår lilla bebis SPIKE när vi pumpar på gymet, bebisen ska oxxå få snart bygga muskler, precis som matte å husse :-D


Nä nu ska jag inte pladdra mera, kl e mkt och älsklingen väntar på sin datorn, han vill ju snacka med sin andra älskling Mike... hehehhe :-D....uppdatera mera imorrn då det finns tid och lucka :-D


Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar