onsdag 24 juni 2009

Smärta...


18 Juni

Har fruktansvärt ont i ryggen plus lite träningsvärk här och där....så det e inge synd om mig :-S


Ska till naprapaten imorrn som ligger inne i stan för min rygg. Har haft ont i den sen mars månad och ännu ej gått över. Skrev tidigare inlägg att jag skulle ta mig i kragen å gå dit....vilket jag har gjort nu :-D Hoppas på det blir bättre!


Går dagen träning vart armar med super set och drop set igen.


smal bänkpress i smith 35kg / hantelcurl 12 kg dropset 15/6


Push down 22kg/sittande curl i cabelcross 17,5 kg dropset 15/10


Kickback 8kg/ez stång sittande curl stång+17,4 kg dropset 4/10


Cross wave 30 min nivå 16


Ska ikväll köra framsida ben ihop me min Martin och 30 cardio på det. Återkommer med resultat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar