tisdag 7 juli 2009

I am Back :-D

HALLO DÄR UTE SOM HAR LÄNGTAT EFTER UPPDATERING :-D

Har varit ledig en vecka från jobbet och det har varit hur skönt som helst! Mkt och göra men ändå sååå underbart =9

Har varit med mina andra juveler Ida och Linnea på Gröna Lund här i Sthlm i underbara vädret. Har även badat för första gången i år i Domarudden som ligger i Åkersberga och det var jätte skönt i vattnet.
Jag och min prins Martin åkte iväg i måndags till Barkarby handelsplats där vi shoppade kläder och lite andra små saker.
Rensat våra garderober så vi får plats med våra nya kläder....ibland förstår man inte att man har sååå mkt kläder som egentligen inte används. Ut med det gamla och in med det Nya :-D
Jag kan säga att jag varmt rekomendera Barkarbys handelsplats....spec Stockholm Quality Outlet där de har mkt märkes kläder som Peak, nike, puma mfl i riktig bra priser. Hemsidan e http://www.qualityoutlet.com/.

Har nu 4 arbetspass kvar tills min låååånga semester börjar som är på 4 veckor. Har ej tyvär ine planerat vad jag ska göra. Min älskade partner ska jobba HELA min semester =(, så jag vet inte vad jag ska hitta på. Kanske åka till landet en sväng å se om byborna där lever fortfarande, det var ju ett tag sen jag såg dem. Har haft så himla rolig tid med dem där.... saknar tiderna ibland. =)

Men nu e det ett annat liv man lever i....träning, mat, jobb, hund, man och familjen. Inge kröka, inge festande, inga umgänge med vännerna och definitiv en väldigt tråkig människa man e. Det e inget annat man tänker än mat, träning och fitness..... men jag trivs som fisken i havet och gillar livs stilen. Hellre kämpa man för att få en snygg och vältränad kropp än att supa ner sin kropp och förstöra den.
Det e lite synd att man inte har någon vän som är lika inspirerad och tränings intresserad som jag e (syftar på tjejvän). Saknar verkligen det, vill ha någon man kan snacka träning och mat och träna ihopa. Visst e det kul att sin partner e i samma nivå men han e ju åt andra könet.....

Ibland har man funderingar på att flytta nämre älsklingens vän Micke som lever ihop med sin Sashli som verkar vara en tjej som man har saknat. Vi strävar mot samma mål och vi båda e lika långa, har pojkvän som börjar på M ;-D och vi verkar funka så bra ihop fast vi inte har setts ännu. Hoppas vi ses snart alla fyra :-D...längtar tills den dagen kommer! Vore grymt kul om man bodde nämre varandra iallafall !
Läste i hennes blogg att hon ska eventuellt tävla i dec, spännande! Man blir ju lite sugen själv på det......vi får se vad som händer men jag stöttar Sashli hela vägen! Ska bli sååå späänande!

Slänger iväg nu en massa bilder från veckans ledighet och hur dags formen e just nu...
Vägde mig 1 Juli och mätte mig och så här blev resultatet...

Vikt 55,4 KG
Mage: 75cm
Ben ovan 54cm
Ben nedan 46cm
Vader 34cm
Stuss 93cm
Bröst 89cm
Armar 31,5cm

Jag mätte allt själv denna gång för Martin var ej hemma, var tvungen å jobba så det e kanske inte 100% rätt mätt men det e ungefär.

Mat intaget ligger ca 1600kcal....mest protte ca 180g, Kolh ca 5g och Fett 80g.... har ej pärmen här men det e på ungefär... Nästa vecka ska jag sänka ytterligare om det känns bra för kroppen :-D

Under tidens gång nu (gått en månad) så har det gått bra. Hade en liten svacka där på min ledighets vecka med maten. Höll på tappa suget men Martin pushade på mig och motiverade mig att sköta mig så kommer det resultat. Man blir ju blind när man ser sig själv varje dag och inte känner nå resultat men nu i efter hand efter alla bilder så har det hänt en del :-D

Så ja.... DU får avgöra själv över mina resultat för nu kommer bilderna :-D

Bye Bye!!!

7 JULI
































1 JULI















Min älskade Spike som fick prova min t-shirt :-D


GRÖNA LUND 2/7-09

Jag och min Martin


Jag och min juvel Linnea


Jag och min prinssesa Ida


Då var vi alla fyra samlade utanför kärlekstunnel :-D


DOMARUDDEN

NÅGON SOM KAN DYKA...

BADPLATSEN MED KLIPPOR OCH SANDSTRÄNDER

SPIKEN OCH MATTE :-D

5 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    OJOJOJ här har det HÄNT synliga grejer :O)
    Bara att fortsätta som du gör, för det verkar ha fungerat riktigt bra, hejja hejja hejja!! Grymt ju!!

    Åh du är allt för gullig tjejen, hade verkligen varit skoj att ha er närmre! Vi får absolut styra ihop något snart!

    Jätte Söta bilder på er!!

    Ta hand om er och fortsätt kämpa gumman, du är superduktig!!

    Många kramar från OSS till ER!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman.... behöver all pushning och stöd ja kan få... har haft lite svackor men jag har skött mig för de....:-D

    Tack ännu en gång för stöttningen! Vi får ses snart!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ser superbra ut! Är ny här så jag har inte hunnit titta runt på tidigare inlägg och bilder, men det ser som sagt bra ut! Vad är din plan? Tävla nu i höst?
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Desi, vad roligt att du har kikat in :-D ! Man tackar för komplimangerna, det ger alltid en hjälpande hand i detta... Har inga direkta planer, jag dietar nu för att se hur formen är och om den e bra så ställer jag upp i år på BF i fitnessfestivalen i korta klassen men målet är till nästa år.... Tävlar du i något?

    Kram

    SvaraRadera
  5. VI VILL HA UPDATE JU!!!!!!!!! :D :D

    SvaraRadera