måndag 20 juli 2009

Då har semestern börjat....
Jag Vet att det har tagit en lång tid emellan uppdateringen men det ska bli ändring på de. Har haft mkt å göra innan semestern och orken har inte funnits. Hemma igen nu efter 6 dar semester i Skåne så nu ska det bli mkt bloggande. Kommer vara hemma i 2 veckor innan jag åker till landet... Innan dess skall jag hinna med att uppdatera mig
På väg ner till Malmö där svärföräldrarna bor...
Tåg X2000 och våran lillan bebis njöt av resan :-D


Tog sig en tupplur i mammas knä...trångt å mysigt...



Åkte bil med Husses bror...i en Mr Bean bil modell...Kuuul!

Åkte båt....vad nice :-D

Tog en dag i Helsingborg å solade... träffade Martinc vän Thomas

Spike solade magen :-D


Vaknade av att det var trångt och någon hårig varelse låg brevid mig i sängen...Inte var det Martin... :-S

Någon som var trött efter dagens utflykt
Svullen å go efter en dag ätande






Spike Like slutkörd efter en lååång dag ute i havet :-D







Var nere hos svärförlädrarna i 6 dar vilket det behövdes efter allt slit på jobbet och sin dietande å tränande.
Höll koll på dietande där nere också men tränandet var mindre lugnare. Tränade två gånger på Atlethic center i Malmö med Martin som kändes bra. Tyckte om gymet fast det var lite trångt men jag tycket det var en härlig stämning där. Många vältränande killar och tjejer som pumpade på ordentlig vilket man bli mkt mer taggad.
Maskinerna var fantastisk grymma vilket man saknar i sitt gym hemma.
Titta gärna förbi där när ni e i Malmö och vill ta ett pass :-D
Såg även många välkända ansikten...
Semestern i Skåne fick mig ta nya tag här hemma. Ska ge järnet igen med diet och träningen. Motivation har varit rätt låg pga man tycker att man står stilla och inte gör några framsteg. Tyvär har vikten varit samma ett bra tag men vad man ser på foremn så har den ändrats vilket det glädjer en. Man blir blind rätt efter ett tag så man e glad att Martin finns vid min sida som pushar och stöttar mig.
Vi ska köpa en bättre kamera tills nästa gång. bilderna e inte rättvisa alla gånger :-S
Nu kommer efterlängtade bilderna på dagens form på ryggen ... Titta och tyck till gärna :-D

14 Juli




1 kommentar:

  1. Hej på ER!!

    Va roligt att få se foton på era äventyr!!
    Får mig att minnas tillbaka på alla gånger jag, Mike & Martin har haft våra äventyr, och nu är jag så glad att du har blivit en del av the team ;)
    Hörde att han var lite krasslig, så hoppas han kryar på sig!!

    Vi får ta och styra upp något vecka 32 (för det var då ni var lediga eller?)

    Fortsätt kämpa gumman, det händer mycket just nu även om du kanske själv är blind och inte märker det, BRA KÄMPAT!!

    Ha det så gott och sköt om er!
    Kramar från oss till er!

    SvaraRadera