torsdag 24 september 2009

Längtar....







...till lördag för då e det påfyllnadsdag :-D


Känner att det behövs för kroppen blir riktigt utmattad och tom.


Kommer ta lite nya bilder innan påfyllnads dagen så får vi se hur formen har gett sig. Tog några igår som ni kan se början av bloggen...magen e som segast men jag hoppas jag får iordning på den snart :-D
Igår vart det bara morgonpromenad och vilade från styrkan å cardio i order från Martin för han tyckte att jag skulle vila min kropp så jag orkar resten av veckan vilket han hade rätt.
Idag kände jag mig utvilad och laddad till tusen på gymet och det gick bra! Tog mig ett pass på friskis på kungsholmen och det såg väldgt bra ut i spegeln, vem vet, det e kanske e spegeln som ljuger....hehehe...

Ingen morgon promenix imorse pga jag skulle iväg väldigt tidigt till stan för göra naglar...ställde upp för en gammal klasskompis från gymnasiet att vara nagel modell för hon går sin utbildning
för att göra naglar... kommer bli så duktigt =9!
Dagens träning:
Styrka Armar och mage
Cardio: 40min crosstrainer och 20min stepmaskin

Imorgon ska det köttas och köras hårt innan påfyllnadsdagen och min älskade Martin kommer vara uppe hela natten (natten mot lör) å titta på mr Olympia via webtv internet. Ska bli grymt kul å se den å då börjar redan min påfyllnadsdag ;-D...LÄNGTAR!!
Återkommer med uppdatering med bilder i helgen!
Ha de bäst å missa inte Mr Olympia som är natten till lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar