tisdag 22 september 2009

Trots allt slit så e man taggad till 100%

20sept morg
Det känns bra nu fast jag borde egentligen känna mig helt utslagen.

Lite mat och mkt träning, ingen bra kombination men det ger resultat...
Lördagen träning vart detbara cardio på morgonen pga jobb och ville inte gå upp sååå tidigt... e van att stiga upp vid 10 tiden men i detta faller börjar man kl 10 så jag gick upp 08:00 för att köra lite cardio innan jobbet....20 min cykling ute i fullfart och 20 min löp på bandet i hastighet 10,5km/tim på gymet.
Söndag gick jag upp 07 för att köra lite baksida ben och mage och direkt efter 30min crosswave innan jag börjar jobba kl 10. Gjorde inge morg cardio innan frukost pga tidsbrist (skulle få gå upp då runt kl 06 för att hinna med allt :-S)
Helgerna e alltid tuffa att jobba eftersom det e långa pass och intensiv. 10-21 e arbetspasset varannan helg :S
Måndag var det som vanlig...
Morg: 30min crosswave på gymet nivå 14
Styrka: Bröst och utsida axlar
Cardio: 40min cykling nivå 5
Tisdag (idag)
Morg: 80min promenix med spike i 5 km spåret
Styrka: Framsida ben och mage
Cardio: 20min step och 20min crosstrainer
Kommer köra stenhårt med mat å träning fram till lördag då det e påfyllnadsdag och har då varit utan kollisar i 12dagar och förhoppningsvis har jag nått min målvikt som ska ligga runt 52kg :-D, ej över det!
E ledig nu fram till tisdag nästa vecka då jag ska umgås med mina juveler och fixa ihop kost å mat upplägg åt en vän...ska bli spännande å se hur det kommer gå :-D
Ska nu glo på film.... återkommer imorrn!
Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar