tisdag 12 januari 2010

Min Idol!!!

Huong Arcinas






En fantastisk tjej som e grymt snyg och har grym fysik. Det bästa av allt att vi har nått gemensatm....vi båda är thai :-D
Skönt att man har hittat sin idol och förebild i fysik som är från samma land. Då har man nått att sträva efter....
Hon har en egen hemsida som är http://www.fithuong.com/ och där kan man läsa om henne och finns ännu mera fina bilder på henne. Tänk att hon är 30år och kan se ut så ung
:-D....
Jag är stolt över att jag e asiat :-D

Imorrn kommer jag ha full rulle med gymet, träningen, kiropraktorbesök och där efter åka upp till min kära mormor som blir tyvär sämre och sämre :-((
Kommer vara där en vecka och resterande släkten kommer med också några dagar efter men ja ska se till att uppdaera bloggen så mycket jag kan.
Ska även se till att hitta nått gym...
Ska nu natta kudden... natti natti gott folk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar